G. Strzeboński - Dobre Maniery dla dzieci - illustrations

21:25


Po zaledwie pół roku ;-) od zakończenia prac nad książką, w końcu mogę opublikować końcowy efekt - wydane przez Wydawnictwo GREG "Dobre maniery dla dzieci" z zabawnymi wierszami Grzegorza Strzebońskiego okraszone moimi ilustracjami. Zostałam poproszona o dziesiątki ;) zabawnych ilustracji ze zwierzętami w roli głównej, więc nie mogłam odmówić, ani lepiej trafić z tematem, a zawsze chciałam coś podobnego kiedyś urodzić. 
Jedyną pomyłką jest okładka, której nie publikuję, ale za to na samym końcu wstawiam dwa moje projekty wstępne/ szkice - które - nieskromnie stwierdzam, że mimo kilku słabości - wciąż są o niebo lepsze i spójniejsze. 
Trochę jestem spóźniona z tematem, ale prawda jest taka, że ostatnio starzeję się w trybie natychmiastowym, bo praca na etat zajmuje mi połowę doby i trochę ciężko mi znaleźć czas na publikowanie swoich prywat. Jedno, co mogę powiedzieć, to tyle, że kolejna pozycja dla wyd. GREG nadciąga! I jest zupełnie inna :-P 
I może jakiś bonusik jeszcze. Taki maluśki.

***zabawki sponsoruje mój synuś - Duszek Duszaty Duchu von Duch.***

After almost half of a year after finishing my work finally I can publish it here - "Dobre maniery dla dzieci" ("Good manners for kids") by G. Strzebonski with my funny illustrations. I couldn't say no as I always wanted to create that kind of stuff and also start to cooperate with another publishing home in Poland and try how it would work. I won't say anything about that half-ugly cover of this book as I did some projects of it ( none of them was accepted, You can see them at the end of this post) - and you can decide which is better or which is more connected to the content inside. So - no pictures of that but instead You can see how many toys my dog still has and almost every of them survived without any damage :D  
Sorry for my delay, but many things have changed since that time and I think I am getting older really fast now :D and I am too busy to sit and publish tings. BUT - something is coming in next few months, something totally different... 























A tak się to zaczęło...
And that's how it began...


Obiecane szkice okładek: 






You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe